Det visar bara att 3 fortfarande är en magisk siffra. Bandet från Berlin
visade att tre man är det enda du behöver för att skapa ljud och roa
människor… Det gjorde dom verkligen. Dom hade alla aspekter ett coolt
inde/rockband behöver: utseende, sound och en stor portion energi. Ett
rungade set där frontmannen visa hur man får en publik i gungning. Man
får en känsla av att bandet hämtat inspiration från Snow Patrol och
Biffy Clyro. Deras framträdande är det tightaste idag (Som en tyskmaskin
(?).. äeej för klyschigt) och ärligt talat känns det som att detta band
kan gå långt. Framtida stjärnor?
NÄSTA BAND PÅ SCENEN
Anmält 08 februari 2026 klockan 20:21
Prince of Elves
Indie PopSweden
Anmält 27 januari 2026 klockan 10:50
As Skies Divide
Progressive MetalSweden
Anmält 26 januari 2026 klockan 20:06
Blessed insanity
Hard RockSweden
Band som snart går upp på scener runt om i världen
Anmält 22 juni 2026 klockan 20:14
Rain Catchers studio
Other...Russia
Anmält 11 juni 2026 klockan 21:57
RUPTURE
Rock '90France










